De Buurman! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Femke Vries - WaarBenJij.nu De Buurman! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Femke Vries - WaarBenJij.nu

De Buurman!

Blijf op de hoogte en volg Femke

29 December 2015 | Nederland, Nijmegen

Vergeef me alvast voor mijn typfouten, mochten die aanwezig zijn in mijn tweede blog. Op dit moment lig ik namelijk uitgeteld op bed na een ge-wel-di-ge avond in mijn (voormalig) hometown Nijmegen. Officieel woon ik er nog tot 1 januari, maar vandaag is de kamer helemaal leeggehaald.
De laatste twee weekjes in Nederland zal ik bij mijn ouders in Doetinchem doorbrengen, omdat ik mijn kamerhuur in Nijmegen heb opgezegd.

Na het leeghalen van mijn kamer mocht ik de sleutel overdragen aan de volgende bewoonster. Normaal iets wat ik niet echt leuk zou vinden, maar in dit geval reed ik met liefde naar Doetinchem om de sleutel te overhandigen aan mijn vriendinnetje Noor! Hoe gaaf is het dat zij mijn kamer over gaat nemen? Zo blijft de kamer toch nog een heel klein beetje van mij! :)

Maar even over gisteravond. Ik gaf gisteravond een afscheidsfeestje in Café de Buurman in Nijmegen. Mensen die mij goed kennen weten dat ik elke gelegenheid voor een feestje met beide handen aangrijp en dat was gisteravond weer het geval. Mijn leven is vooral op sociaal gebied erg druk en ik vind het heerlijk! Gisteravond waren al mijn vrienden uit Doetinchem, Nijmegen, Enschede en mijn familie samen in Nijmegen om te "vieren" dat ik wegga. Voor mij natuurlijk superhandig, want nu hoef ik niet meer iedereen langs.
Ik heb zo enorm genoten van iedereen en de hele avond dat ik volgens mij geen enkel moment géén lach op mijn gezicht had!

Iedereen die er bij was, ontzettend bedankt voor de geweldige avond. Meer foto's zullen zeker nog volgen op mijn blog, maar voor nu ga ik eerst HEEL VEEL SLAPEN, want dat heb ik nou wel nodig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 25 Dec. 2015
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 17181

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 25 Mei 2016

Minor in het buitenland

Landen bezocht: